IDE3 IT
Phone icon 01 7787 333

NOVOSTI - BLOG

CRM rješenja - vTiger CRM

CRM (Customer Relationship Management) je sustav za upravljanje odnosima s korisnicima gdje se bilježi kompletna komunikacija i unose svi bitni podaci o klijentima.

 CRM rješenja mogu biti web bazirana (pristupa im se preko interneta) ili u obliku aplikacije koja se izvršava na lokalnom računalu.
Vtiger je web bazirano CRM rješenje koje koristi preko 100 000 tvrtki diljem svijeta za upravljanje prodajom, razvoj marketinških djelatnosti i za usluge pružanja podrške svojim klijentima. Cijena korištenja ovog rješenja iznosi 12 $ po korisniku za mjesec dana uz besplatnu email i telefonsku podršku te je dostupan u 13 svjetskih jezika.
Vtiger omogućuje brojne alate koji su potrebni za upravljanje poslovnom organizacijom, kao na primjer email marketing, upravljanje prodajom, korištenje kalendara za planiranje radnih zadataka, korisničke portale, upravljanje projektima...Dodaci za Outlook, Gmail, Exchange omogućuju integraciju Vtiger-a s prije korištenim  aplikacijama.

 

 Prednosti korištenja u prodaji

Fokusiranje vremena i resursa na kvalitetne ponude koje će se na kraju realizirati i donijeti zaradu, cilj je svake poslovne organizacije, a upravo je to jedna od prednosti Vtiger CRM-a. Povezivanjem web stranice tvrtke i Vtiger CRM-a moguće je doći do bitnih kontaktnih informacija onih posjetitelja koji su najviše vremena proveli na web stranici. Alati za kreiranje email marketinške kampanje omogućuju upoznavanje potencijalanih kupaca s proizvodima, uslugama i uvjetima poslovanja. Koristeći napredne izvještaje i analize dolazi se do skupine potencijalnih kupaca koji imaju zajedničke karakteristike i interese što daje dovoljno informacija za slanje ponude s određenim proizvodima ili uslugama.

Kako povećati broj korisnika i pretvoriti potencijalne prilike u sigurnu zaradu? Vtiger nudi 4 osnovna koraka i alata za to:

  • kreiranje korisničkog portala za profesionalniji uvid u prodajne aktivnosti,
  • automatizacija prodajnih procesa uz pomoć hodograma (workflow),
  • automatizacija prilagođenih marketinških email kampanja,
  • bolja transparentnost prodajnog procesa.

Prednosti korištenja u marketingu

Cilj svake marketinške kampanje je saznati što više informacija o potencijalnim kupcima i na kraju ih pomoću tih informacija  pretvoriti u kupce. Zbog toga je važno pratiti i odlučiti koja je kampanja dobra i donosi dobre rezultate, a koja nije. Pomoću Vtiger-a je to lako jer možemo vidjeti detaljne rezultate u obliku statističkih podataka:

  • slanje email marketinških kampanja ciljanim skupinama korisnika,
  • povezivanjem web stranice s CRM-om, sve informacije o potencijalnim korisnicima se prikupljaju direktno u CRM-u .

Razni alati koji su integrirani u Vtiger omogućuju detaljno praćenje kampanje i pregled ROI-ja kako za cijelu kampanju tako i za pojedinačne korisnike.

Prednosti korištenja za tvrtke koje se bave podrškom korisnicima

Da bi vaši korisnici zadržali nivo zadovoljstva potrebno im je osigurati pristup brzim i točnim rješenjima za sve probleme koje imaju s određenom uslugom ili proizvodom. Portal za podršku korisnicima koji se može kreirati unutar Vtiger-a omogućuje korisnicima da brže dođu do rješenja svog problema te da po potrebi prijave svoj problem i prate faze rješavanje istog. Na taj način korisnici stječu uvid da je tvrtka dobro organizirana i da je korisnik na prvom mjestu.
Kako bi se trajno smanjio broj prijavljenih problema od strane korisnika, moraju se poduzeti određene mjere kako bi se eliminirali oni problemi  koji se najčešće pojavljuju. Vtiger CRM osigurava transparentnost omogućujući ljudima koji rade u podršci korisnicima dokumentiranje pitanja i rješenja u bazu znanja.