Što su CRM i ERP sustavi?
Jednostavnije poslovanje uz digitalizaciju.
CRM i ERP sustavi olakšavaju komunikaciju i podjelu poslova kroz planiranje i organizaciju poslovanja.
Koliko Vam se puta dogodilo da sve važne informacije čuvate u mailovima, Excel tablicama, dokumentima i folderima na desktopu? Da li Vam je poznata situacija u kojoj gubite i nekoliko minuta da pronađete mjesto na koje ste pospremili nešto važno. Pratite li komunikaciju s Vašim klijentima i imate li kontrolu nad radnim zadatcima?
Vrijeme je za digitalizaciju.
CRM i ERP sustavi olakšavaju Vam komunikaciju i podjelu poslova kroz planiranje i organizaciju poslovanja. Oba sustava namijenjeni su za kontrolu i automatizaciju tijeka rada ali se međusobno razlikuju u rješavanju problema i skupu alata.
Koja je razlika između CRM i ERP sustava?
CRM SUSTAVI
Upravljanje odnosima s klijentima (Customer Relationship Management)
Uvođenje CRM sustava pojednostavljuje rad tvrtke. Sve informacije koje ste do sada čuvali i pretraživali kroz e-mail sada možete imati na jednom mjestu. Pohranite podatke o kupcima, pratite potencijalne i zaključene leadove, pratite komunikaciju i tijek rada na određenom projektu. Pratite transakcije, usluge, izrađujte analitike i izvještaje. Sve i više od toga Vam je dostupno unutar jednog sustava.
CRM i ERP sustavi omogućuju Vam:
- Pregled poslovanja na dlanu Vašeg pametnog uređaja
- Svi podaci uvijek i svugdje dostupni
- Zaboravite na tablice i papire - automatizirajte, ubrzajte i pratite sve procese unutar svoje tvrtke
ERP SUSTAVI
Planiranje resursa organizacije (Enterprise Resource Planning)
Upravljajte i planirajte svim resursima organizacije. Kada govorimo o resursima, ne mislimo samo na financijski aspekt. Koliko Vam se puta dogodilo da netko od kolega ode na godišnji, bolovanje a vi ne znate u kojem statusu je projekt ili zadatak na kojem osoba radi? Imate li jasno podijeljene zadatke i pratite li radne zadatke? ERP Vam omogućava da u jednom sustavu rasporedite sve radne zadatke, pratite aktivnost i vrijeme utrošeno po projektu i pratite kompletan tijek jednog zadatka. ERP sustav Vam također omogućava da uređujete podatke, obrađujete dokumente, izvještaje, izrađujete ponude, račune i šaljete sve direktno iz sustava.
Želite li znati više – Javite nam se!
Izrađujemo personalizirane CRM i ERP sustave koji se u potpunosti prilagođavaju Vašem poslovanju.
S Vama gradimo rješenje od nule kako bismo Vam pomogli u koraku prema digitalizaciji.
Bolja komunikacija s kupcima i odjelima, centralna baza sa svim financijskim podacima, te mogućnost pristupanja tim informacijama gdje god se nalazili povećat će efikasnost zaposlenika, lakšu kontrolu te više mogućnosti za rast, razvoj i nove poslovne prilike.
Zanima li Vas više o ovoj temi, želite saznati više ili imate pitanja – Zakažite već danas besplatno savjetovanje sa našim stručnjacima.
Vrijeme je za digitalizaciju!