5 prednosti korištenja Sharepointa u poslovanju
Sharepoint je alat koji svojim značajkama znatno olakšava poslovanje. Nudeći mnoge funkcionalnosti omogućuje korisnicima stvaranje web- mjesta za timove, projekte i suradnju. Kako ga koristiti i kako vam može pomoći pročitajte u nastavku.
Što je Sharepoint:
Sharepoint je alat koji svojim značajkama znatno olakšava poslovanje. Nudeći mnoge funkcionalnosti omogućuje korisnicima stvaranje web- mjesta za timove, projekte i suradnju. Zajedničko korištenje informacija omogućeno je s bilo kojeg web preglednika kao što su Microsoft Edge, Internet Explorer, Chrome ili Firefox. Nudi i mobilnu aplikaciju Microsoft Flow koja omogućuje korisnicima pristup sadržaju putem mobilnog uređaja. Prijava u Sharepoint povezana je s preglednikom putem kojeg web- mjesta se prijavljujete. Sharepoint ima svoju i cloud verziju- Sharepoint Online koja je dio Microsoftovog oblaka- Office 365.
Učinkovita suradnja očitava se u komunikaciji s klijentima, partnerskim tvrtkama i kolegama tijekom upravljanja sadržajem i poslovanja tvrtke gdje Sharepoint nastupa kao ključan alat. Automatizacija omogućuje organizacijama da stvore automatizirane poslovne procese koji mogu uključivati, odobrenja, obavijesti i automatsko dodjeljivanje zadataka.
Za što se koristi: 5 prednosti korištenja Sharepointa
- omogućeno zajedničko korištenje datoteka, uređivanje dokumenata, dijeljenje kalendara i rasporeda i informacija u stvarnom vremenu
- praćenje trenutnih verzija dokumenata i povijesti promjena sa smanjenom mogućnošću gubljenja podataka te olakšano pronalaženje datoteka i uređivanje dokumenata
- povećana sigurnost podataka, nudi razne sigurnosne značajke za zaštitu podataka: autentifikacija, autorizacija i enkripcija te omogućuje automatizirano arhiviranje dokumenata i podataka
- olakšano upravljanje projektima uključujući praćenje zadataka, vremenskih rokova i dijeljenje informacija povezanih s projektom
- prilagodljiv potrebama tvrtke: prilagoditi sučelje, dodavati dodatne značajke, integrirati ga s drugim aplikacijama
Snažnim alatom za pretraživanje Sharepoint olakšava pretraživanje velikog broja dokumenata i datoteka prema značajkama kao što su ključne riječi, autor, tip datoteke i drugi parametri. Upravljanje projektima olakšano je praćenjem zadataka, vremenskih rokova te informacija povezanih s projektom.
Svojom mogućnošću prilagođavanja sučelja, dodavanja dodatnih značajki te integriranja s drugim aplikacijama pogodan je raznim tvrtkama i njihovim potrebama poslovanja nudeći mogućnost prilagođavanja vrste dizajna i stila za korisničko sučelje web mjesta što rezultira stvaranjem prilagođene poslovne aplikacije tvrtki koje su usmjerene na specifične potrebe organizacije i poslovanja.
Kako vam može pomoći:
Unaprijedite efikasnost poslovanja uz:
- sustav za upravljanje dokumentima(DMS)
DMS omogućava zajedničko korištenje datoteka, uređivanje dokumenata, dijeljenje kalendara i rasporeda te informacija u stvarnom vremenu.
- sustav za upravljanje radnim procesima(WFM)
WFM omogućuje korisnicima da stvore i upravljaju poslovnim procesima primjerice zahtjevi za odobrenje ili izvješća. Mogućnošću integracije s drugim alatima i aplikacijama poput Microsoft Office aplikacije, Outlook, Teams Sharepoint alat služi kao centralno mjesto za upravljanje poslovnim sadržajem.
Sigurnosne značajke za zaštitu podataka:
- dvofaktorna autentifikacija
- autorizacija
- enkripcija
Ključ uspješne digitalizacije i poslovanja je organizacija te se praćenjem trenutnih verzija dokumenata i povijesti promjena unutar dokumenata smanjuje mogućnost gubljenja podataka i olakšava pronalaženje datoteka i uređivanje dokumenata. Nudeći razne napredne sigurnosne značajke za zaštitu podataka i poslovnog sadržaja poput dvofaktorne autentifikacije, autorizacije i enkripcije pojačana je sigurnost podataka, a omogućeno je automatizirano arhiviranje dokumenata i podataka.
Implementacija:
Sharepoint platforma dostupna je kao cloud usluga(Sharepoint online) ili kao lokalna instalacija (Sharepoint server) što omogućuje korisnicima da sami odaberu opciju koja im najbolje odgovara ispunjavajući i personalizirajući njihove zamišljene poslovne potrebe i pothvate.
Sharepoint je alat koji znatno olakšava poslovanje svojom mogućnošću ažuriranja podataka u stvarnom vremenu, koristan za organizacije koje imaju više od jednog ureda jer omogućuje zajedničko korištenje datoteka te povećava sigurnost podataka uz razne sigurnosne značajke.
Trebate pomoć s implementacijom?
Želite unaprijediti svoje poslovanje koristeći Sharepoint, ali ne znate od kuda krenuti?
Naši IDE3 stručnjaci kroz godine rada odradili su preko 1000 različitih uspješnih implementacija. Za daljnje savjetovanje i primjenu u praksi javite nam se kako bismo unaprijedili efikasnost Vašeg poslovanja.
Ako imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte na naš info@ide3.hr .