Naše priče

5 prednosti korištenja Sharepointa u poslovanju

Sharepoint je alat koji svojim značajkama znatno olakšava poslovanje. Nudeći mnoge funkcionalnosti omogućuje korisnicima stvaranje web- mjesta za timove, projekte i suradnju. Kako ga koristiti i kako vam može pomoći pročitajte u nastavku.

Što je Sharepoint:

Sharepoint je alat koji svojim značajkama znatno olakšava poslovanje. Nudeći mnoge funkcionalnosti omogućuje korisnicima stvaranje web- mjesta za timove, projekte i suradnju. Zajedničko korištenje informacija omogućeno je s bilo kojeg web preglednika kao što su Microsoft Edge, Internet Explorer, Chrome ili Firefox. Nudi i mobilnu aplikaciju Microsoft Flow  koja omogućuje korisnicima pristup sadržaju putem mobilnog uređaja. Prijava u Sharepoint povezana je s preglednikom putem kojeg web- mjesta se prijavljujete. Sharepoint ima svoju i cloud verziju- Sharepoint Online koja je dio Microsoftovog oblaka- Office 365. 

 Učinkovita suradnja očitava se u komunikaciji s klijentima, partnerskim tvrtkama i kolegama tijekom upravljanja sadržajem i poslovanja tvrtke gdje Sharepoint nastupa kao ključan alat. Automatizacija omogućuje organizacijama da stvore automatizirane poslovne procese koji mogu uključivati, odobrenja, obavijesti i automatsko dodjeljivanje zadataka. 

Za što se koristi: 5 prednosti korištenja Sharepointa

  • omogućeno zajedničko korištenje datoteka, uređivanje dokumenata, dijeljenje kalendara i rasporeda  i informacija u stvarnom vremenu 
  • praćenje trenutnih verzija dokumenata i povijesti promjena sa smanjenom mogućnošću gubljenja podataka te olakšano pronalaženje datoteka i uređivanje dokumenata
  • povećana sigurnost podataka, nudi razne sigurnosne značajke za zaštitu podataka: autentifikacija, autorizacija i enkripcija te omogućuje automatizirano arhiviranje dokumenata i podataka 
  • olakšano upravljanje projektima uključujući praćenje zadataka, vremenskih rokova i dijeljenje informacija povezanih s projektom
  • prilagodljiv potrebama tvrtke: prilagoditi sučelje, dodavati dodatne značajke, integrirati ga s drugim aplikacijama

Snažnim alatom za pretraživanje Sharepoint olakšava pretraživanje velikog broja dokumenata i datoteka prema značajkama kao što su ključne riječi, autor, tip datoteke i drugi parametri.  Upravljanje projektima olakšano je praćenjem zadataka, vremenskih rokova te informacija povezanih s projektom. 

Svojom mogućnošću prilagođavanja sučelja, dodavanja dodatnih značajki te integriranja s drugim aplikacijama pogodan je raznim tvrtkama i njihovim potrebama poslovanja nudeći mogućnost prilagođavanja vrste dizajna i stila za korisničko sučelje web mjesta što rezultira stvaranjem prilagođene poslovne aplikacije tvrtki koje su usmjerene na specifične potrebe organizacije i poslovanja.


Kako vam može pomoći:

Unaprijedite efikasnost poslovanja uz:

  • sustav za upravljanje dokumentima(DMS)

DMS omogućava zajedničko korištenje datoteka, uređivanje dokumenata, dijeljenje kalendara i rasporeda te informacija u stvarnom vremenu.

  • sustav za upravljanje radnim procesima(WFM)

WFM omogućuje korisnicima da stvore i upravljaju poslovnim procesima primjerice zahtjevi za odobrenje ili izvješća. Mogućnošću integracije s drugim alatima i aplikacijama poput Microsoft Office aplikacije, Outlook, Teams Sharepoint alat služi kao centralno mjesto za upravljanje poslovnim sadržajem.


Sigurnosne značajke za zaštitu podataka: 

  • dvofaktorna autentifikacija
  • autorizacija
  • enkripcija

Ključ uspješne digitalizacije i poslovanja je organizacija te se praćenjem trenutnih verzija dokumenata i povijesti promjena unutar dokumenata smanjuje mogućnost gubljenja podataka i  olakšava pronalaženje datoteka i uređivanje dokumenata. Nudeći razne napredne sigurnosne značajke za zaštitu podataka i poslovnog sadržaja poput dvofaktorne autentifikacije, autorizacije i enkripcije pojačana je sigurnost podataka, a omogućeno je automatizirano arhiviranje dokumenata i podataka.  


Implementacija: 

Sharepoint platforma dostupna je kao cloud usluga(Sharepoint online) ili kao lokalna instalacija  (Sharepoint server) što omogućuje korisnicima da sami odaberu opciju koja im najbolje odgovara ispunjavajući i personalizirajući njihove zamišljene poslovne potrebe i pothvate. 

Sharepoint je alat koji znatno olakšava poslovanje svojom mogućnošću ažuriranja podataka u stvarnom vremenu, koristan za organizacije koje imaju više od jednog ureda jer omogućuje zajedničko korištenje datoteka te povećava sigurnost podataka uz razne sigurnosne značajke. 


Trebate pomoć s implementacijom?

Želite unaprijediti svoje poslovanje koristeći Sharepoint, ali ne znate od kuda krenuti?

Naši IDE3 stručnjaci kroz godine rada odradili su preko 1000 različitih uspješnih implementacija. Za daljnje savjetovanje i primjenu u praksi javite nam se kako bismo unaprijedili efikasnost Vašeg poslovanja. 

Ako imate dodatnih pitanja slobodno nas kontaktirajte na naš info@ide3.hr .

Pogledajte još iz kategorije IT priče

Naša obitelj

Realizirajte svoje ideje

JAVITE NAM SE