Microsoft Office 365 rješenje
Office365 omogućuje veću produktivnost, konstantan pristup e-mail porukama, kontaktima, kalendarima i podacima koji su spremljeni na samom serveru (u oblaku). Rješenje omogućava jednostavniju i bržu komunikaciju i kolaboraciju članova tima te jedinstveni repozitorij za dokumente.
Najveća prednost u odnosu na jednostavna (hosting) rješenja jest puno veći prostor za skladištenje e-mail poruka i podataka, mogućnost slanja većih e-mail poruka (do 25MB), iznimno visoka sigurnost, provjera za spam i viruse unutar e-mail poruka te sinkronizacija svih uređaja kojima se pristupa mailboxu (jednom pročitane poruke su na svim uređajima označene kao pročitane).
Osim samog mail servisa unutar Office365 rješenja dobiva se pristup Sharepoint rješenju za upravljanje i rad s dokumentima te on-line verzije standardnih office alata – Word, Excel, Powerpoint koje su 100% kompatibilne sa standardnim alatima Office paketa te je sve dokumente moguće uređivati i kreirati on-line kroz web preglednik.
Office 365 Small Business obuhvaća:
E-poštu i kalendare
Koristite e-poštu poslovne klase putem obogaćenog i dobro poznatog okruženja programa Outlook kojemu možete pristupiti s radne površine ili iz web-preglednika pomoću web-aplikacije Outlook Web App. Nabavite poštanski sandučić od 50 GB po korisniku i šaljite privitke veličine do 25 MB.
Konferencije na internetu
Održavajte mrežne sastanke sa zvukom i videoprikazom pomoću zajedničkog korištenja jednim klikom i videokonferencija visoke razlučivosti.
Povezivanje putem izravnih poruka i programa Skype
Povežite se s drugim korisnicima programa Lync pomoću izravnih poruka, govornih poziva i videopoziva te im omogućite uvid u svoju dostupnost pomoću mrežnog statusa. Zajednički koristite podatke o prisutnosti, razmjenu izravnih poruka i upućivanje audiopoziva s korisnicima programa Skype.
Javno web-mjesto
Dizajnirajte i održavajte vlastito javno web-mjesto bez dodatnih naknada za hostiranje. Koristite vlastiti naziv domene da biste promicali svoju robnu marku.
Jednostavno zajedničko korištenje datoteka
OneDrive za tvrtke svakom korisniku nudi 1 TB prostora za pohranu koji im omogućuje pristup dokumentima s gotovo bilo kojeg mjesta. Zajednički koristite datoteke s drugim korisnicima unutar i izvan tvrtke ili ustanove, odredite tko može pogledati i urediti svaku datoteku te jednostavno sinkronizirajte datoteke s računalima i uređajima.
Timska web-mjesta
Omogućite jednostavan pristup dokumenata i njihovo zajedničko korištenje pomoću 10 GB osnovnog prostora za pohranu i 500 MB prostora za pohranu za svakog korisnika.
Mobilne aplikacije za vaše uređaje
Otvarajte, uređujte i pregledavajte dokumente programa Word, Excel i PowerPoint na uređajima sa sustavom Windows Phone. Koristite aplikacije OneNote, OWA, Lync Mobile i SharePoint Newsfeed na većini uređaja.
JAVITE NAM SE ZA SAVJETOVANJE I IMPLEMENTACIJU!
Ako Vam trebaju dodatne edukacije s ciljem maksimalnog korištenja Office 365 alata posjetite naš EDU centar - Office 365 edukacija.