Naše priče

Opcije podrške i održavanja IT sustava za tvrtke i obrte

Za svakog klijenta nudimo specijalizirano (custom) riješenje koje uključuje proaktivnu ili reaktivnu podršku.

Naša usluga podrške poslovnim korisnicima dostupna je jednokratno (po pojedinom problemu – „on call“) ili pretplatom na našu uslugu podrške (mjesečni paušal ili zakupljeni broj radnih sati). Pretplata na našu uslugu omogućava Vam da se bezbrižno usredotočite na svoj posao, a mi preuzimamo odgovornost i brigu za nesmetano funkcioniranje Vašeg informatičkog sustava.

RJEŠAVANJE PROBLEMA PO PRIJAVI (reaktivna podrška)

Idealno rješenje za mikro tvrtke ili one koji nemaju potrebe za čestom IT podrškom.

Isto tako možemo Vam trenutno pomoći ukoliko je Vaš trenutni IT odjel prebukiran zahtjevima korisnika ili nedostupan.

PREPAID PODRŠKA (zakup određenog broja radnih sati)

Rješenje namijenjeno najvećem broju malih i srednje velikih tvrtki.

Opcija zakupa 10, 20 ili 40 radnih sati po povoljnijoj cijeni (uštede do 30%!!!) koji se mogu koristiti na sve servise i podršku unutar radnog vremena u roku od 6 mjeseci.

Uz to dobivate besplatnu telefonsku i e-mail podršku za manje probleme i upite

Garantiramo odziv za rješavanje hitnih problema unutar 4 sata (SLA)

Dodatno odobravamo 10% popusta na sav ostali dodatni rad.

Dodatno odobravamo 10% popusta na dolaske na lokaciju.

PROAKTIVNA PODRŠKA I ODRŽAVANJE

Cjelokupno rješenje gdje se u potpunosti brinemo za Vaš sustav ili samo jedan dio sustava.

Najćešće namjenjeno tvrtkama gdje je potrebno nadzirati i ažurirati servise na mjesečnoj razini (serveri, aplikacije, sustavi za arhiviranje i backup podataka, web stranice, računala).

Tu pristupamo individualno - prema potrebama klijenta nudimo najbolju opciju održavanja.

Pogledajte još iz kategorije IT priče

Naša obitelj

Realizirajte svoje ideje

JAVITE NAM SE